Prijswinnaars FIFA Street gekend

FIFA Street
16/03/2012
Sport
ja
PlayStation 3, Xbox 360

 

Beste gamevrienden

Allen hartelijk bedankt om mee te dingen naar een exemplaar van FIFA Street. Dankzij de bezoekers van GameQuarter mogen we wekelijks een stijging van onze bezoekers noteren waardoor we meer en meer prijzen kunnen weggeven.

De gelukkige winnaars voor FIFA Street zijn

PlayStation 3

  • Arnolasat
  • Cyrus
  • Geysenbergs

360

  • SebaQ
  • LT Conan

Wees niet getreurd indien je niet bij de gelukkige winnaars bent. Wekelijks komen er nieuwe wedstrijden online op GameQuarter - hou de website in de gaten en voor je het weet komt er een winnaarsexemplaar jouw richting uit!

Jullie geliefkoosde gamewebsite!

Reacties

cyrus op Donderdag 29 maart 2012 om 18:06

 woooohoooow... mja, nu kan ik die ipad wel vergeten ... damn... niet erg :-) ben content met fifa street, hoef hem nu niet te kopen!

Arnolasat op Donderdag 29 maart 2012 om 18:21

 Je bent niet alleen die de iPad mag vergeten =p, en et grappigste van al is dat ik geen ps3 heb!! xD ik deed mee voor de lol xD

Sil Hendriks (GameQ Redactie) op Donderdag 29 maart 2012 om 19:14

Je bent meer dan welkom het aan mij te doneren :P

Arnolasat op Donderdag 29 maart 2012 om 19:56

maar jij bent van de redactie? xD

Kenny Dullaert op Donderdag 29 maart 2012 om 19:41

Geef die game dan maar al terug, haha. xD

Arnolasat op Donderdag 29 maart 2012 om 19:57

 en jij bent ook van de redactie? xD ik ben aan et overwegen een ps3 te kopen maar op lange termijn isdat mss wel dom om et spel te houden =p

Sil Hendriks (GameQ Redactie) op Donderdag 29 maart 2012 om 20:40

Wij redactieleden kibbelen vaker om games hoor ;)

Kenny Dullaert op Donderdag 29 maart 2012 om 21:54

Inderdaad. :')

Arnolasat op Vrijdag 30 maart 2012 om 06:58

 Ik zou et wel eens leuk vinden om bij de redactie te horen dan ;D 

Sil Hendriks (GameQ Redactie) op Vrijdag 30 maart 2012 om 07:43

bovenaan de website kun je vacatures vinden. we zijn nog op zoek naar nieuw talent

 

Arnolasat op Vrijdag 30 maart 2012 om 12:33

 maar ik studeer nog wi xD, maar ik denk niet dat ik niet in aanmerking kom aangezien er mensen zijn die meer van games weten dan ik (allezja op een ander platform dan Wii/ds) xD

Kenny Dullaert op Zaterdag 31 maart 2012 om 17:58

Ik studeer ook nog... hoewel... ja ik studeer. Zo is het.

Arnolasat op Zaterdag 31 maart 2012 om 22:15

 Iets in de journalistiek dan ofzo? hmmm...

Kenny Dullaert op Zondag 1 april 2012 om 18:40

Nee hoor. :P

Arnolasat op Maandag 2 april 2012 om 16:57

¬†Dus theoretisch gezien is het mogelijk datk op de vacature positief antwoord zou krijgen? √Ė

Maxime Caus (GameQ Administrator) op Donderdag 5 april 2012 om 07:54

Het is altijd mogelijk! Dus give it a try. :-)

Arnolasat op Donderdag 5 april 2012 om 10:10

Heb net gekeken en √Ė, maar ik denk niet dat ik de tijd heb om alle dagen ermee bezig te zijn en bekwaam genoeg ben om teksten te schrijven =(, en natuurlijk de kennis ook niet vrees ik xD (==> dom)¬†

Pim De Bruyne op Donderdag 29 maart 2012 om 18:09

Proficiat allen!

cyrus op Donderdag 29 maart 2012 om 18:10

 pim, moet ik ergens men adres nalaten?

cyrus op Donderdag 29 maart 2012 om 18:10

 pim, moet ik ergens men adres nalaten?

Natascha Huijs op Donderdag 29 maart 2012 om 18:16

als goed staat die in je profiel

cyrus op Donderdag 29 maart 2012 om 18:19

 heb al gekeken, waar ik dit kan invullen, vind nergens terug waar ik men adres kan invullen... 

Maxime Caus (GameQ Administrator) op Donderdag 29 maart 2012 om 18:25

Bovenaan staat je naam op deze website. Als je daar op drukt heb je een tabje adres. Feli allemaal!

Maxime Caus (GameQ Administrator) op Donderdag 29 maart 2012 om 18:27

 Beter tabje "bewerken" en dan "adres".

Arnolasat op Donderdag 29 maart 2012 om 18:27

 Ondertussen beetje reclame maken op facebook ^^

Shintaio op Donderdag 29 maart 2012 om 18:28

Proficiat aan de winnaars! ^^

cyrus op Donderdag 29 maart 2012 om 18:33

 ok thanks allemaal... damn voel me zo noob... lol..; kwam steeds op men profiel op het forum uit... dom dom lol :-)

Kenny Dullaert op Donderdag 29 maart 2012 om 19:42

Gefeliciteerd winnaars en volgende keer beter niet-gelukkigen!

Arnolasat op Donderdag 29 maart 2012 om 20:03

 Bedankt !! ^^