NVIDIA pocht met statistieken van God of War

God of War (PS4)
20/04/2018
Hack and slash
nee
PlayStation 4

Onze eigen Peter vertelde jullie eerder deze week al dat NVIDIA de PC-versie van God of War zou ondersteunen met NVIDIA DLSS en Reflex. En hoewel de meeste van ons wel weten dat dat een goed iets is, is het soms fijn om iets concretere informatie te hebben.

Nu de game uit is, heeft NVIDIA die informatie vrijgegeven in een e-mail aan de pers. Volgens het bedrijf zorgen deze extra's voor de ultieme God of War-ervaring en daarbij geeft het ook argumenten, te beginnen met DLSS.

Want met diens AI-renderingstechnologie, in combinatie met de Tensor Core-processors in de GeForce RTX GPU's, krijg je een veel betere framerate dan normaal, zonder aan grafische pracht en praal in te boeten. Natuurlijk zal performance deels afhangen van jouw hardware en wat je verder draait tijdens het gamen, maar volgens NVIDIA kun je in 4K tot wel 45% betere prestaties verwachten. Dat is fors, maar niet alles.


Want zoals gezegd is DLSS niet het enige waar NVIDIA mee zijn eigen loftrompet afsteekt. Ook Reflex wordt ondersteund. Dit moet zorgen voor een lagere latency, hetgeen betekent dat er minder tijd zit tussen jouw input en de actie op het scherm. Tegenwoordig is dat al in milliseconden, maar minder is altijd beter. En reflex kan in God of War tot wel 22% besparing opleveren bij de 900-serie en nieuwe.

Discord

Hot
Enquête
Veel
26%
Best veel
48%
Weinig
20%
Niets
7%
Totaal aantal stemmen: 46 | 0 reacties

Games Headliner