Volgende Zelda wellicht niet in stijl Skyward Sword

The Legend of Zelda: Skyward Sword
18 November 2011
Action adventure
nee
Wii

Onlangs kwam The Legend of Zelda: Skyward Sword uit. Deze game werd gekenmerkt door de aquarelachtige stijl, die eigenlijk tussen The Windwaker en Twilight Princess in zat. Dat de volgende Zelda in dezelfde stijl zal worden gemaakt, hoeft echter niet persé.

Normaliter worden er wel eens opvolgers gemaakt in dezelfde stijl, zoals Windwaker werd opgevolgd door Phantom Hourglass en Spirit Tracks. Omdat Skyward Sword vooraan in de tijdlijn ligt, is het niet zeker dat de volgende Zelda wederom in die stijl zal zijn. Het wordt wellicht geen directe opvolger van Skyward Sword.

Ejii Anouma liet het volgende weten tegenover Game Informer:

‚ÄúWith Wind Waker, the graphics were suited to handheld gaming. Also the game ended with Link embarking on a journey, so it left open the possibility of what comes after the game. With Skyward Sword, positioning it as the first Zelda game means everything else connects to it and comes after it. It becomes a little bit difficult to do something else within that world and certainly much more difficult to do something that comes before it.‚ÄĚ

Bron: Nintendo Everything

Reacties

Bert94 op Donderdag 5 januari 2012 om 09:52

¬†Jammer, ik kon het stijltje zeker en vast appreci√ęren!

David Dejaeghere (Q Administrator) op Donderdag 5 januari 2012 om 11:19

Ik verkies toch nog altijd de donkere Ocarina of Time / Majoras Mask sfeer ;-)

Bert94 op Donderdag 5 januari 2012 om 11:43

 Ja, die was idd ook erg mooi, daar heb je gelijk in ;)

David Dejaeghere (Q Administrator) op Donderdag 5 januari 2012 om 13:58

Niet persee "mooi" maar veel duisterder/deprimerender.

Bert94 op Donderdag 5 januari 2012 om 15:05

 Heb je bijna alle zelda-games gespeeld, Dave? 

Marijn Smid op Donderdag 5 januari 2012 om 16:10

 'Wellicht'? Consolezelda's hebben nog nooit dezelfde stijl twee keer achter elkaar gebruikt, op OoT/MM na, bovendien zal de volgende Zelda voor de Wii U verschijnen en het waterverfstijltje werdt deels gebruikt om de grafische limitaties van de Wii een beetje te omzeilen.

Lijkt me nogal vanzelfsprekend dat de nieuwe Zelda een andere stijl krijgt.

Persoonlijk vind ik de sfeer van Twilight Princess nog altijd het best, ook al is Ocarina of Time makkelijk mijn favoriet :)

David Dejaeghere (Q Administrator) op Donderdag 5 januari 2012 om 16:12

Ik heb ze effectief allemaal reeds gespeelt. :-)

De sfeer van Twilight Princess zat inderdaad ook zeer goed maar telkens ik aan die wolf denk ...
Die wolf en die dark world vond ik behoorlijk minder.

Bert94 op Zaterdag 7 januari 2012 om 09:42

 Held! Ik zou er ook eens aan moeten beginnen ;). Welke raad je me aan? 

Marijn Smid op Zaterdag 7 januari 2012 om 14:49

 So true, kutwolf... 

Discord

Hot
Enquête
Meer nieuws
0%
Meer recensies
14%
Meer video-content
29%
Meer previews
0%
Meer prijsvragen
29%
Meer van alles
29%