Kojima vertelt hoe hij onzichtbare vijanden maakte voor Death Stranding

Onzichtbare vijanden in videogames zijn niets nieuws. Maar waar je normaliter tools of tricks tot je beschikking hebt om ze het hoofd te bieden, ben je in Death Stranding volledig machteloos. Dus hoe ga je daar als ontwikkelaar mee om?

Hideo Kojima, het brein achter Death Stranding, vertelt dat de BT tot leven kwamen doordat het engste hetgeen is dat we niet kunnen zien. En in de footage die daarop volgt, zien we hoe zich dit naar de game vertaalt. Norman Reedus, die de hoofdrol vertolkt, is aangewezen op bizarre apparatuur waarmee hij de onzichtbare dreiging kan aanvoelen, maar niet kan aanschouwen. En in zekere zin is dat nog angstaanjagender. Je weet immers niet enkel dat er iets is dat je niet kunt zien, maar je weet ook dat je er niets tegen kunt doen.

Discord

Hot
EnquĂȘte
Meer nieuws
0%
Meer recensies
14%
Meer video-content
29%
Meer previews
0%
Meer prijsvragen
29%
Meer van alles
29%
Totaal aantal stemmen: 14 | 0 reacties
Speel nu

Games Headliner